czwartek, 17 listopada 2016

Kolorowanki dla dorosłych

Kolorowanki antystresowe/Kolorowanki dla dorosłych

Miałam o tym napisać tak na oko-pół roku temu.Jakoś tak zleciało do dziś...
Kolorowanie to bardzo wdzięczne zajęcie,szczególnie gdy potrzebujemy się wyciszyć.Sprawia mi to dużą przyjemność,szczególnie w połączeniu z dobrą muzyką    
i kubkiem kawy.
Polecam bardzo,bardzo!

 (przepraszam za jakość zdjęć-kalkulator się psuje hehe)

 


 

         Co kolorujemy?
 Mamy dwie oryginalne kolorowanki-Arabeski i Pokoloruj swoje marzenia ( kolorowanki plus złote myśli,cytaty)

  Arabeski to dramat-dla mnie za drobne ( aż oczy bolą) i za nudne.


Natomiast te drugie bardzo fajne,bo różnorakie,większe elementy do kolorowania i dodatkowo fajne teksty.




        Furorę w moim domu zrobiły jednak kolorowanki znalezione w otchłani internetów i wydrukowane.
Polubiłam tak ja,jak i Misiek,bo kolorujemy we dwójkę;)


        Czym kolorujemy?
Kredkami wszelkiego rodzaju i gatunku.
Bambino-najlepsze są te grube dla przedszkolaków,Bic-drewniane cienkie,Colorino-mamy drewniane cienkie i grube(trójkątne) i pastele olejne,i kilka Koh-i-Noor-drewnianych,wielokolorowych (bardzo fajne)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz